News
Uzturs mūsdienu "Ātrajā Dzīvē"
Kāpēc uztura bagātinātāji nav greznība? Šķiet, ka ēdam vairāk nekā jebkad, taču mūsu šūnām bieži trūkst nepieciešamo barības vielu. Mēs patērējam daudz pārtikas, taču tas, ko uzņemam, ne vienmēr ir...
Uzturs mūsdienu "Ātrajā Dzīvē"
Kāpēc uztura bagātinātāji nav greznība? Šķiet, ka ēdam vairāk nekā jebkad, taču mūsu šūnām bieži trūkst nepieciešamo barības vielu. Mēs patērējam daudz pārtikas, taču tas, ko uzņemam, ne vienmēr ir...
Kolagēns: modes trends vai patiesi iedarbīgs?
Kolagēns pēdējo gadu laikā ir kļuvis par ļoti populāru skaistumkopšanas papildinājumu. Pulveri, dzērieni un gumijveida vitamīni sola gludāku ādu, mirdzošus matus un stiprākus nagus. Vai varam runāt par zinātnisku pamatojumu,...
Kolagēns: modes trends vai patiesi iedarbīgs?
Kolagēns pēdējo gadu laikā ir kļuvis par ļoti populāru skaistumkopšanas papildinājumu. Pulveri, dzērieni un gumijveida vitamīni sola gludāku ādu, mirdzošus matus un stiprākus nagus. Vai varam runāt par zinātnisku pamatojumu,...
Omega-3 nozīme veselībai: kāpēc izvēlēties aļģu...
PLANTIQUE Mūsdienās arvien vairāk cilvēku pievērš uzmanību savam uzturam, meklējot veidus, kā stiprināt veselību dabiskā un ilgtspējīgā veidā. Viens no būtiskākajiem elementiem šajā ceļā ir Omega-3 taukskābes – īpaši EPA...
Omega-3 nozīme veselībai: kāpēc izvēlēties aļģu...
PLANTIQUE Mūsdienās arvien vairāk cilvēku pievērš uzmanību savam uzturam, meklējot veidus, kā stiprināt veselību dabiskā un ilgtspējīgā veidā. Viens no būtiskākajiem elementiem šajā ceļā ir Omega-3 taukskābes – īpaši EPA...
Kāpēc cilvēki nenotic kolagēnam?
Daudzi cilvēki sāk apņēmīgi lietot kolagēnu, taču drīz vien to pārtrauc. Kāpēc? Visbiežāk – tāpēc, ka dzēriens negaršo vai nav ērti lietojams. Rezultātā kolagēns tiek lietots tikai dažas nedēļas, motivācija...
Kāpēc cilvēki nenotic kolagēnam?
Daudzi cilvēki sāk apņēmīgi lietot kolagēnu, taču drīz vien to pārtrauc. Kāpēc? Visbiežāk – tāpēc, ka dzēriens negaršo vai nav ērti lietojams. Rezultātā kolagēns tiek lietots tikai dažas nedēļas, motivācija...
